FAQ - často kladené otázky

Obecné informace o výrobcích

Jsou přípravky veganské ?

Všechny naše výrobky jsou 100% veganské - s výjimkou Rescue Cream, Barrier Cream a Skin Care, které obsahují včelí vosk.

Obsahují výrobky parabeny?

Všechny naše výrobky jsou 100% bez parabenů a dalších látek narušujících hormonální rovnováhu.

Obsahují výrobky parfém/vůni ?

Tea Tree Oil přirozeně obsahuje malé množství vonných látek limonen, linalool a geraniol. Tea Tree Oil je důležitou a účinnou složkou všech našich výrobků.

Naše varianty produktů Tea Tree Oil a Tea Tree Oil + Mint obsahují tři výše uvedené vůně.

Varianty výrobků s citronovou myrtou obsahují kromě výše uvedených tří látek také citral.

Výrobky obsahují pouze vonné látky, které jsou přirozeně obsaženy v zmíněných účinných látkách.

Jsou výrobky dermatologicky testovány?

Ano, všechny naše výrobky jsou dermatologicky testovány, a proto můžeme zaručit, že jsou šetrné k pokožce. Výrobky jsou vhodné pro většinu typů pleti - včetně citlivé. Více informací o dermatologickém testu najdete zde

Jaké složky výrobky obsahují ?

Pečlivě vybíráme a mícháme složky našich produktů tak, aby účinně působily na každý kožní problém. Seznam složek každého výrobku najdete v záložce Info na stránce konkrétního výrobku.

Jaký je obsah Tea Tree oleje v přípravcích?

Množství Tea Tree se u jednotlivých výrobků mírně liší. S péčí o problematickou pleť pracujeme již od roku 1992, a proto máme dlouholeté zkušenosti s přidáváním správného množství TeaTree Oil do výrobků, abychom zajistili šetrný a antibakteriální účinek na pleť.

Mohu výrobky používat, pokud jsem těhotná nebo kojím?

Prakticky všechny naše výrobky jsou schváleny pro těhotné a kojící ženy. Jedinou výjimkou je Corn Stick, která obsahuje kyselinu salicylovou, jež se těhotným ženám nedoporučuje.

Jsou tyto výrobky vhodné pro děti?

Všechny naše výrobky jsou schváleny pro použití u dětí od 3 let.

Mohu přípravky používat na zvířata?

S používáním našich výrobků na zvířatech nemáme žádné zkušenosti, a proto to nemůžeme doporučit.

Jsou výrobky testovány na zvířatech?

Ne - žádný z našich výrobků není testován na zvířatech. Testování kosmetických výrobků na zvířatech není v EU povoleno a my v Australian Bodycare to samozřejmě také neděláme.

Kde mohu výrobky zakoupit?

Výrobky můžete zakoupit zde nebo u našich distributorů, které najdete v dolní části na naši webové stránce.

Pokud nakupujete v našem e-shopu na těchto stránkách, nabízíme 100% záruku spokojenosti.

Objednávky, platby a vrácení zboží

Jak si zboží objednat v internetovém obchodě?

V našem internetovém obchodě si je můžete snadno objednat. Přidejte požadované produkty do košíku a klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu webové stránky. V košíku můžete změnit množství nebo odebrat položky. Poté přejděte k platbě, zadejte své údaje, vyberte doručení a dokončete platbu.

Po dokončení objednávky od nás obdržíte potvrzovací e-mail.

Kam lze doručit objednávku?

Pokud si objednáte produkty v našem eshopu, nabízíme doručení domů po celém Česku prostřednictvím Zásilkovny.

Jak dlouhá je dodací lhůta u mé objednávky?

Objednávku zabalíme a odešleme Vám ji tak rychle, jak jen to bude možné. Naše obvyklá dodací lhůta je 1-3 pracovní dny.

Kolik stojí doručení?

Doprava zdarma při objednávce nad 799 Kč

Poštovné 199 Kč, pokud je hodnota objednávky v rozmezí 0 - 299 Kč

Poštovné 149 Kč, pokud je hodnota objednávky v rozmezí 299 - 499 Kč

Poštovné 119 Kč, pokud je hodnota objednávky v rozmezí 499 - 599 Kč

Poštovné 99 Kč, pokud je hodnota objednávky v rozmezí 599 - 799 Kč

Jaké platební možnosti nabízíme?

V našem internetovém obchodě je možné platit bankovními kartami Mastercard a Visa nebo prostřednictvím Google Pay a Shop Pay.

Kde je moje objednávka?

Všechny objednávky zasíláme pomocí Zásilkovny nebo doručením domů. Při zadávání objednávky si vyberete, jakým způsobem chcete objednávku obdržet.

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky.

Pokud jste si zvolili doručení objednávky do výdejního místa Zásilkovny, společnost Vám oznámí, kdy bude balíček připraven k vyzvednutí ve vybraném obchodě.

POZOR! Při objednávce si zkontrolujte, zda jste uvedli správnou e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, abyste měli jistotu, že Vám přijde oznámení, až bude balíček připraven k vyzvednutí.

Mohu svou objednávku zrušit?

Ja, vi har obegränsad returrätt på oöppnade varor och det är gratisatt skicka en retur till oss. Det är viktigt att du kontaktar oss innan du skickar tillbaka produkterna. Skriv till oss på info@australian-bodycare.com eller fyll Rádi bychom zjistili, zda můžeme vaši objednávku včas zrušit. Kontaktujte nás prosím rychle prostřednictvím kontaktního formuláře zde. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, abychom vám mohli pomoci s vaším dotazem.Pokud již byla objednávka zpracována nebo odeslána, není bohužel možné ji zrušit.i kontaktformulärethär på hemsidan så att vi kan avtala hur returen ska gå till.

Mohu výrobky vrátit?

Ano, na neotevřené zboží máme neomezené podmínky pro vrácení a vrácení je u nás zdarma. Je důležité, abyste nás před vrácením výrobků kontaktovali.

Pokud si přejete výrobky vrátit, kontaktujte nás na této stránce a obdržíte štítek pro vrácení zboží.

Pokud chcete využít záruky spokojenosti a reklamovat zboží, vyplňte prosím formulář na této stránce.

Výrobek/balík byl při převzetí poškozen - co mám dělat?

Kontaktujte nás co nejdříve, abychom mohli najít řešení.

Můžete nás rychle kontaktovat vyplněním kontaktního formuláře zde. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, abychom mohli rychleji zpracovat váš dotaz.

Na dotazy zákazníků odpovídáme každý pracovní den.

V objednávce jsem obdržel/a nesprávný produkt - co mám dělat?

Kontaktujte nás co nejdříve, abychom vám mohli poslat správný výrobek.

Můžete nás rychle kontaktovat vyplněním kontaktního formuláře zde. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, abychom mohli rychleji zpracovat váš dotaz.

Na dotazy zákazníků odpovídáme každý pracovní den.

Už uběhlo více než 10 dní od objednávky - proč jsem nedostal/a svůj balík?

Je důležité, abyste nás kontaktovali, pokud jste svou objednávku neobdrželi do 10 dnů od jejího zadání.

Co se stane, když si balík nevyzvednu?

Pokud si zásilku nevyzvednete ve stanovené lhůtě, bude nám zásilka automaticky vrácena.

Nedostal/a jsem svůj balík - co teď?

Obvyklá dodací lhůta našich objednávek je 1-3 pracovní dny.

Pokud jste zásilku neobdrželi nebo se s ní několik dní nic neděje, kontaktujte nás co nejdříve, abychom to mohli vyřešit.

Můžete nás kontaktovat vyplněním kontaktního formuláře zde. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, abychom mohli váš dotaz rychleji vyřídit.

Na dotazy zákazníků odpovídáme každý pracovní den.

Slevové kódy

Jaké jsou podmínky pro použití slevového kódu ?

Při nákupu lze použít pouze jeden slevový kód a různé slevové kódy nelze kombinovat. Slevový kód musí být využit najednou v plné výši, zbytek ceny nevracíme ani nevyplácíme.

Mám slevový kód - jak ho mohu použít?

Slevový kód zadáte při dokončení objednávky. Klikněte na pokladnu v nákupním košíku a zadejte svůj slevový kód do pole na pravé straně obrazovky.

Pokud máte s použitím slevového kódu problémy, napište nám prosím prostřednictvím kontaktního formuláře, abychom vám mohli pomoci.

Na dotazy zákazníků odpovídáme každý pracovní den.

Lze slevový kód použít vícekrát?

Slevový kód může a smí být použit pouze jednou na jednoho zákazníka.

V některých případech se na použití slevových kódů mohou vztahovat další podmínky nebo omezení. Pokud tomu tak je, bude to jasně uvedeno v podmínkách uvedených při vydání slevového kódu.

Některé slevové kódy lze použít pouze pro minimální cenu objednávky. Tato skutečnost bude jasně uvedena při vystavení slevového kódu.

Většinu položek v internetovém obchodě lze zaplatit pomocí slevového kódu. Ne však dárkové poukazy, propagační předměty nebo zlevněné zboží. Pokud je slevový kód aktivován v nákupním košíku obsahujícím zlevněné produkty, sleva se automaticky zruší a zaplatí se plná cena produktu.

Slevové kódy nelze vyměnit za hotovost. U objednávek zaplacených pomocí slevového kódu můžete samozřejmě využít záruku spokojenosti. V těchto případech bude vystaven nový slevový kód, který lze použít jako platbu za novou objednávku.

Slevové kódy nelze dále prodávat ani sdílet s jinými osobami. Přenos nebo další prodej slevových kódů je přísně zakázán.

Záruka spokojenosti

Zakoupil/a jsem výrobky ve vašem internetovém obchodě - mohu využít záruku spokojenosti?

Ano, můžete. Při nákupu v našem internetovém obchodě poskytujeme 100% záruku spokojenosti na všechny produkty. Pokud po 45 dnech užívání produktu(ů) nejste spokojeni s účinkem a výsledkem, můžete získat své peníze zpět.

Vyplňte formulář na této stránce.

Řekněte nám, proč nejste s produktem spokojeni, a uveďte číslo své objednávky a my se vám ozveme, jakmile váš požadavek zpracujeme.

Na dotazy zákazníků odpovídáme každý pracovní den.

Zakoupil/a jsem výrobky u některého z vašich prodejců - mohu využít záruku spokojenosti?

Naše záruka spokojenosti se vztahuje pouze na nákup v našem internetovém obchodě.

Vždy však budeme rádi, když se nám ozvete a poskytnete nám zpětnou vazbu, pomocí reklamačního formuláře zde. Nezapomeňte uvést, kde a kdy jste výrobek zakoupili a proč nejste spokojeni.

Jak využít záruku spokojenosti?

Pokud jste si zakoupili výrobky v našem internetovém obchodě, můžete využít naši záruku spokojenosti. Pokud výrobky nesplní vaše očekávání do 45 dnů, můžete dostat své peníze zpět.

Více informací o záruce spokojenosti najdete na této stránce.

Pokud chcete využít záruku spokojenosti, vyplňte reklamační formulář zde. Po vyřízení vaší žádosti se vám ozveme a provedeme vás celým procesem.

Na dotazy zákazníků odpovídáme každý všední den.